söndag 1 maj 2011

Ligger i sängen, är trött fastän jag sovit större delen av dagen. Valborgsjobbet var lugnt men imorse kände ja mig seg, nästan bakis. Vädret har inte underlättat. Har kännt mig nedstämd idag, men inte så farligt tyckte jag, tills Andreas kommenterade trosorna ja skulle köpa på lindex. Va sånna ganska fula men som håller in lite å grejor. Hoppade över mensen den här veckan, orkade inte ha det å lite så. Men känsligheten verkade dubbelt istället.
Är trött på allt, är sugen på att söka nytt jobb. Men tänkte ge mig sommaren, men känns det såhär efter semestern så satsar ja på nytt jobb 2012 kanske.
Men en dag som denna ska jag inte tänka så mycket och definitivt inte ta några beslut! Nu gör jag natt och hoppas på en bättre dag imorgon!

2 kommentarer:

  1. Jag var oxå superseg igår - man får bara det, likaså vara ledsen o nerstämd! Fokusera inte på de dagarna utan minns de bra! I höst ska jag ta tag i dig o träning så slipper du köpa " fula underkläder " fast å andra sidan är dem ganska sköna oxå! ;)

    SvaraRadera
  2. du är underbar, glöm inte det! och behöver du byta jobb så gör det. ibland behöver man byta bort någonting gammalt mot någonting nytt. fan, jag borde verkligen söka nytt jobb...
    kram på dig!

    SvaraRadera