torsdag 26 januari 2012

hemma

Idag är jag hemma.
Igår eftermiddag fick jag så ont i magen att jag inte kunde stå ordentligt. åkte hem, satt med värmedynan och det kändes bättre.
Illamående var jag oxå och det gjorde det svårt att äta.
Samma idag, svårt att äta vilket gör att jag får ännu mer ont och mår mer illa. Blir en ond cirkel av allting. Blir otroligt stressad av att må såhär oxå.
Den inre stressen gör ingenting bättre.

Har haft ont i ländryggen i över en vecka, kansek har det ett samband tänker jag nu.
Idag har jag iallafall bytt vårdcentral och sökt tid hos läkare.
Ska prova viksjö vårdcentral.
Ska försöka hitta en läkare för mitt psykiska mående oxå och har hört att det finns en bra på viksjö. Annars är det väl bara att byta.
Gillar Vårdguiden. Gör allt mycket lättare.

Nu ska jag försöka på att äta något.
Äta lite och ofta ska man göra vid magkatarr, provar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar