måndag 11 mars 2013

Fynda


 Känner att jag saknar att göra riktiga fynd. Är rätt bra på det annars. Men lusten och orken att gå i affärer har inte riktigt varit prioriterad.

På bokrean blev det bara 4 böcker och dem köpte jag via cdon. Egentligen handlar jag gärna böcker i affären då jag gillar att känna på dem, vrida och vända. Vissa böcker kan jag rata p.g.a omslaget faktiskt. Boken måste tilltala på alla plan.

Men snart blir det nog lite  fyndande, Loppisar drar igång framåt våren  och den 6-7 april är det  loppis i vattmyraskolan, dit lämnar jag saker som jag vill ge ett nytt hem.. Skulle egentligen vilja stå  i komethallen och prova att sälja men att lämna in sakerna passar nog mig bättre.

 Nu är min lilla rast över, tillbaka till jobb!


 / linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar