måndag 12 augusti 2013

Förväntan

Om en vecka börjar jag ett nytt kapitel i mitt liv. 
Vi har upprop kl 10.15. Är förväntansfull och nervös. Tänka att ängsliga jag har tagit ett sånt steg. Stort och för mig världsomvälvande.
Under ett års tid ska jag skriva, skriva, skriva.  och läsa lite. Under detta år ska jag fokusera på mig och vad som gör att jag mår bra. Har en förhoppning att bli vän med nån som går friskvård där. Nån som vill öva sig på att vara PT.Kanske kommer de ha yoga eller annan träning i skolans samlingslokal.
Ser fram emot det nya i livet men inte utan lite rädsla..

För jag klarar mer än jag tror, oftast..

Linda

3 kommentarer:

  1. You can DO IT! Imponerad och inspirerad!;) Kram Jenny A

    SvaraRadera
  2. alla gånger jag erbjudit dig träningshjälp... sagt att jag kan va din pt. skrev ett träningsprogram på 8 veckor med kost o allt..
    men hoppas du hittar en pt där! s

    SvaraRadera
  3. Heja dig Linda! Det kommer gå galant. Kom ihåg att vara snäll mot dig själv, det förtjänar du. :)

    Sandra

    SvaraRadera