söndag 30 maj 2010

Uppdatering

Helgen har gått alldeles för fort!

Har kännt mig lite sisådär men det blir bättre å bättre..
Fredag kväll jobbade jag och i lördags så var jag bara hemma, tvättade lite, fixade och donade. Sen bar det iväg till Berghem för middag. Det var jättetrevligt och det blev ganska sent. Imorse sov vi länge..

Idag har vi varit på tre husvisningar.Alla i Skälby. Ett var inte alls som förväntat. PÅ bilderna var det super. Men i verkligeheten... Skandal. Å alldeles för dyrt.
Det andra huset var enormt! Kändes som lönngångar överallt. Öppnade du en dörr så hittade du snabbt ett annat.. Kunde lätt gå vilse där!
Det tredje var det som vi från början skulle gå på. Å det var så fint som vi hade tänkt oss. Kanske lite för trångt i hallen på övervåningen. Men elektriskt garageport, separat förråd, lekstuga på tomten bland äppelträd.. Fin tomt..
Kanske inte den bästa platsen, lite för nära grannen. Men nu ska vi ju hålla oss till planen. Och det är att kolla på hus nästa höst. Lite mer än ett år dit. Å jag behöver ju den tiden till att vänja mig vid tanken på att flytta..

Imorgon ska jag på hälsouppföljning. Ska bli mest spännande att se hur många centimeter jag har tappat i midjan..

Idag var det tänkt att vi skulle köra lite motorcykel, det har ju inte blivit av på ett tag. Men jag orkar bara inte. Ville bara vara hemma å ta det lugnt. Känner mig lite seg i kolan, å det går verkligen inte om jag ska köra.. Kände inte ens att jag skulle köra bil idag.. Idag blir det nog en avocadosallad från Lunden.. Väntar bara på att Andreas ska höra av sig. Han är ute och kör med sin pappa. De kan ju köra i trafiken. Jag har ju inte riktigt kommit dit..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar