måndag 14 mars 2011

Pysselsug

Jag bara längtar efter lite ork och tid till att pyssla hemma.
Vill göra om och prova nytt.
Har hittat, vad jag tycker är världens bästa App! Livet hemma. En Ikea app.
Efter den upptäckten så har jag helt plötsligt världens tråkigaste hem. Jag vill bara göra om i massor! Har hittat en blogg som jag numer kommer att följa.
http://www.rustaupp.blogg.se Den är så otroligt inspirerande och glad Blogg!
Och handlar i stort sett bara om heminredning.
Har aldrig sett mig som en som gillar heminredning. Och det gör jag nog inte så mycket, men däremot älskar jag att hitta på nytt och annat med det jag redan har.
Å så är jag ju ett fan av IKEA, det har väl ingen missat.

SÅ lusten att fixa är stor. Även suget efter hus är enormt just nu...

Men tror att huslängtan kan stillas något när jag väl satt igång med fixet här hemma.
Först ska jag ge mig på bokhyllan och efter det blir det light renovering av badrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar