onsdag 23 januari 2013

Paddinlägg..


Har fortfarande inte börjat läsa boken.
Har helt enkelt inte orkat.

Igår övningskörde jag med Sara. I trafiken. Hon var jätteduktig.

I natt sov jag utan tablett. Vaknade vid ett och hade svårt att somna om. Låg i någon forma av dvala fram till klockan ringde strax innan sju.

Men dagen har har gått bra. Väl hemma gick luften ur.
Andreas åkte iväg för att åka skidor så jag har suttit i soffan hela kvällen och middagen bestod av fil och flingor.

Klev upp på vågen av någon anledning. Kanske för att se att det inte är så farligt eller på något vis bli peppad.
Inget av det hände. Jag väger mer än någonsin och trivs inte alls i min kropp. Skäms över hur jag ser ut och över att jag inte har orkar tar tag i det.
Helvete.


/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar