torsdag 8 oktober 2009

Har inte tid!

Tiden går så himla snabbt. Och jag hinner inte med. På nåt vis har jag jobbat mer än vanligt(men ändå inte) Käns bara underligt att det är jag som jobbar kvällar och helger och Andreas sitter hemma.
Men förra helgen va han i gÖteborg och jag var hemma alldeles ensam, i två nätter. Första natten var lite jobbig, hade många tankar i huvudet och kände mig ensam och ledsen.

På lördagen kände jag mig lite bättre och när tjejerna kom till min middag så kändes allt bra. Och vi hade en supertrevlig kväll.

Så det är väl så att jag och Andreas inte hunnit med så mycket kvalitetstid. Vi går om varandra i dörren nästan.
Den senaste veckan har varit hektisk och jag ha inte hunnit med min kvalitetstid heller. Den saknar och behöver jag.

Är märkligt att jag inte har somnat ännu. Jobbat 9-22, men har väl gått in i andra andningen eller nåt. Borde sova.

Imorgon ska jag passa min systerdotter (häftigt det känns att skriva det) medan Malin fixar naglarna. Tanken är att vi sak ut på promenad, men det blir vädret som avgör. Just nu regnar det. Sen kl 16 imorgon börjar jag jobba.
På Lördag får jag äntligen sovmorgon och ska försöke ligga och dra mig i flera timmar. Inte ens då blir det tid för mig och andreas, han ska riva kök och jag ska iväg på en liten hejdå fest för lollo som snart åker.

Men som det ser ut nu så får jag förhoppningsvis egentid på lördag förmiddag och andreas och linda tid på söndag.

Som det ser ut nu är det rätt intensivt och mörkret och tröttheten smyger sig på så bloggandet kanske inte är prio ett just nu..
.. men kanske nästa vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar