lördag 24 oktober 2009

Lördags kväll

Kanske bör jag gå och lägga mig, sitter här i soffan och gör ingenting.
Känner mig off och förbannat trött.
Efter loppisen idag var tanken att ja skulle åka till ikea.
Men Jag Orkade Inte.
Att inte orka med ikea är inte vanligt förekommande hos mig!
Inte heller att inte vilja äta godiset som ligger framför mig.
Chokladkakan är inte ens öppnad!! Helt crazy.

Andreas jobbar och kommer hem rätt sent inatt.
Vi har inte träffats så mycket han och jag just nu.
Jag jobbar kväll när han är ledig och tvärtom.
Imogon ska han till E&E och fixa kök tydligen.
Det berättade erica för mig idag.
Vi har inte ens tid att kommunicera med varandra.

Jag ska nog se till att ta mig till IKEA imorgon och sen efter det till loppisen igen och hjälpa till att plocka undan.

Men hoppas på en söndagskväll tillsammans med min sambo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar