måndag 26 oktober 2009

Höstlov

Hela skolan har lov och det har resulterat att det inte var en kotte här på hela dagen. Nu på kvällen har det ju dykt upp några få men de går att räkna på två händer.
Kvällen blir så seg när det är såhär! Inge kul.
För övrigt är det bara killar här och de som inte spelar fifa 09 heja på de som gör. Dötrist!!

Å idag åkte lollo iväg på sin resa. Konstigt att den dagen har kommit, var ju så längesen vi pratade om det grån början. Är så spänd och förväntansfull, för hennes del.
Avundas henne för att hon gör det här.
Men är inte helt lycklig över att hon inte kommer att vara hemma när jag fyller 25. Lite ego är man juh.
Hon är ju faktiskt en av mina närmaste. Och det är bara hon som får kalla mig biffen!!

Å typiskt så sitter jag ju på jobbet å skriver så det betyder att jag får klara mig utan min fina signatur! Nu ska jag gå ut till de andra och skrika lite olämpligheter, sådär som man gör under fotbollsmatcher!


/ Linda

2 kommentarer:

  1. Jag visste inte ens att du hade smeknamnet; Biffen! KOnstigt att det aldrig dykt upp tidigare.
    Biff-Linda istället för Tutt-Linda, det hade varit grejer på högstadiet det..!!

    /Ulla Fuks

    SvaraRadera
  2. Ja d had evait nåt det. Men namnet tillkom på gymnasiet, av Lollo. Har försökt hålla det i skymundan :)

    SvaraRadera