fredag 23 oktober 2009

Time flies

oj oj.. Jag är rätt sämst på att uppdatera!!

Nu sitter jag på jobbet. Har skrivit massa grejer på datorn, vi har stop i toaletten och typ alla handfat på jobbet. Inte så skoj. Igår när vi tömde diskmaskinen så rann allt ut på golvet! Och den innehåller x antal liter vatten. Så känns som man skurade halva natten!
Och idag kvarstår problemen. Så då blir det ur funktion lappar!

Den här veckan har gått supersnabbt, som alla andra. Har ätit lagad middag 5 dagar irad. Det är ett nytt rekord eller så för mig. Lollo åker på måndag så på tisdag ska jag å tania åter få fart på träningen. Båda har vi varit lite halvdåliga i omgångar så hoppas att vi håller oss friska ett tag nu.
Å just nu behöver jag det här, känner mig tjockare än vanligt. Är nog lite sympatigravid med erica.

Så ikväll är det jobb som gäller men imorogn kväll ska jag mysa i soffan, dock med mig själv för andreas jobbar. Men imorgon på dagen så ska jag å Erica gå på loppis i vattmyra, har själv lämnat dit massa saker.

Sen så blir det söndag och jag ska hjälpa till att plocka undan från loppisen och sen är det snart måndag igen!!

Men nästa vecka är det höstlov så det blir lite lugn och ro och tid för fix och don. Vi måste till IKEA å reklamera en soffa.

Nu ska jag göra något vettigt!!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar