fredag 13 november 2009

Bättre.

Ingen fara på taket. Känner mig som vanligt igen. Har ifs sovit rätt länge. Men det var nog så att min kropp var rätt slut. Så den tog till det som jag reagerar på, Ångest. Det är min kropps sätt att säga; va fan ge dig nu, du måste vila!!! Idiot!

Så jag lyssnade ju lite.. Så nu känner jag mig bättre.

Men rätt förbannad har jag hunnit bli oxå. Precis när ja vaknade ringde telefonen å det var ju nån idiot från G4S som började prata å jag avbröt med att säga att ja inte var intreserad. Han svarar, rätt spydigt : hur kan du veta om du inte vet vad jag har att säga! eh, men jag är ändå inte intreserad. Ska jag återkomma frågar han? Nej gör inte det blir mitt svar varpå han säger jo jag återkommer nog och la på!
What!! vilken idiot, vart as irriterad!!

Nu ska ja duscha föa ja e lite kall. Måste ordna värmen i den här lägenheten!!

2 kommentarer:

  1. Men, vad var det där för idiot till telefon-snubbe? Spotta på honom! Han verkade ju inte direkt ha alla hästar hemma.. /erica

    SvaraRadera
  2. ... säljidioter!! Man kan skriva kommentarer om vissa säljnummer och se hur andra upplevt det!

    SvaraRadera