måndag 23 november 2009

Tillbaka till verkligheten

Om sådär en timme börjar jag jobba. Känns som om jag har varit borta i evigheter. Idag blir det en lång dag då jag jobbar ikväll oxå. Det blir överhuvudtqaget en lång vecka då jag jobbar ända till lördag.
Får se om det blir någon träning den här veckan, vill inte gå ut för hårt när jag har varit så dålig. Jag och Sara har en grej att fixa med och det finns inte så många dagar att välja mellan. Måndag jobbar jag kväll och torsdag jobbar jag kväll. Å så jobbar hon oxå. Kan bli knepigt att få ihop det.

Hoppas verkligen att någon kommer och mäter fukt i vår hall snart så vi kan börja lägga golv. Är lite jobbigt med alla grejer överallt. Vill få ordning.

hoppas resten av den här månaden går supersnabbt! Längtar efter att köpa mera julklappar!!

Nu ska jag klä på mig och lite sånt man bör göra innan man går ut.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar