onsdag 11 november 2009

Skaparkväll

Har letat efter presentaskar i bra storlek ett tag. Men icke. Så jag har gjort egna som jag ska lägga några julisar i. Ganska nöjd.





Sen har jag pysslat med lite annat oxå men det kan jag inte skriva här... Hemlis....
Har kollat på Greys nu, ganska bra avsnitt. Har tyckt att de har varit lite sämre på senaste.
Det som avgör om det är bra eller sämre är om jag gråter eller inte. Och hur mycket och länge. Idag blev det nog en stilla tår. Bra det, för finns ingen som kan trösta mig här hemma. Andreas är iväg med jobbet. Servera har bjudit dem på Boule och Tapas.
Hoppas få lite tid till skapande i helgen oxå , har inte alls blivit mycket scrappande på senaste. Och nu börjar det närma sig julklappsinslagning.
Har även två stolar till att klä in...
Helgerna går alldeles för fort!!



3 kommentarer:

  1. Åh vilka fina askar! Vad duktig och kreativ du är gumman. Jag blir avis!

    erica

    SvaraRadera
  2. Verkligen superfina askar!! Kommer min julis att ligga i en sån??? :)

    SvaraRadera
  3. Rea på Kappahl och Lindex :)

    SvaraRadera