måndag 2 november 2009

Ullared

Nu börjar programmet om Ullared. Har aldrig varit där, med det skulle vara kul. Gillar att köpa massa onödiga saker.
Kanske är nåt at försöka sig på, kanske till sommaren. Men det verkar vara rätt trångt å så. Lite jobbigt.. Men en framtida sak att göra kanske?

Inatt sov jag dåligt, hade köpt ny kudde som inte alls höll i längden.
Varmt var det oxå.
Så dagen har varit seg. Hämtade William på dagis vilket va mysigt då jag inte träffat honom på typ 4 veckor!
Men det tog ett tag innan jag kunde utskilja honom från alla barnen.

Hemma så blandade vi ihop till köttbullar, sen ritade han och väntade på Andreas medan jag stekte köttbullar.
Så stod maten klar på bordet när Sara kom.
Men när de gick hem var jag helt slut. Andreas åkte iväg för att tvätta bilen och jag sjönk ner i soffan med datorn i knät´.

Såhär ser jag ut i Williams ögon ;

Moster Linda




2 kommentarer:

  1. Han ser dig som en rosa boll?? :)
    Gullig teckning!

    BTW: Du och Ullared = Kaos = Masssssa shopping!

    SvaraRadera
  2. haha, det är ju aslikt ju!

    /systerS

    SvaraRadera