måndag 20 december 2010

Ångest..

Just nu sitter jag i soffan och har en ångestattack. Vet inte riktigt vart jag ska göra av mig. Har varit på toa, vågade knappt gå därifrån. Känns som att om jag rör mig blir det värre.
Men kändes som det lugnade sig lite och jag tog mig hit till soffan. Men det kom tillbaka.. Sitter och försöker acceptera och ta in. Det är bara känslor som rör till deti kroppen. Känsla som dock ger mig illamående, har magont och fryser som om jag har feber. SÅ tänker jag för mycket. Blir det värre nu, hur blir det när ja ska till mormor och morfar och sen besikta bilen. Går det eller blir det för jobbigt?
Men på Torsdag lovar jag mig själv att bara göra det jag vill och i min takt!

Tänk vad mycket ett samtal kan göra med mig!

Jag önskar mig i julklapp, förmågan att inte bry mig så jävla mycket om andra! och helst att känslorna nu skulle vara en feber frossa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar