torsdag 2 december 2010

V. 48 2010



Jag har förmodligen sveriges sämsta immunförsvar. Har varit sjuk väldigt ofta efter sommaren.

Började veckan med att vara lite snorig och ha halsont. Men inget som gjorde att jag behövde vara hemma. Men imorse när jag vaknade, vid 5 tiden så var jag dunderförkyld och hade ont i hela ansiktet. Så Idag har jag varit hemma. Har emmellanåt kännt som jag har feber men är inte säker. Haft ont i kroppen, men det sprider sig nog från ansiktet på något vis.
Har sköljt näsan ett antal gånger idag med saltlösning, men det är något jag borde gjort lite tidigare. Har definitivt använt nässpray för mycket.. som vanligt dvs..

Men veckan har inte bara varit sjukdom. Jag och Andreas har byggt ett varsitt litet pepparkakshus medan vi drack glögg och bara mös.




Kan ni se vem som gjort vilket?

Och mitt sökande efter adventsbelysning är äntligen över!

Hittade en adventstake på Clas Ohlson som jag piffade upp med lite pynt.


Sen fick vi en jättefin och stor stjärna av andreas föräldrar. Eller Andreas fick den i namnsdagspresent. Superbra present tycker jag!

Foto: Jag

(Är något fel på sidan för min signatur så det får bli en annan idag.)

Linda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar