lördag 18 december 2010

Har inte haft tid att sitta vid datorn på hela veckan. Men vet inte alls vad jag har gjort i veckan...
Men igår var detjulavslut på jobbet. Vi åt Italiensk buffé från Krogen tre kockar. Självklart supergott! Va en trevlig kväll, god mat, roliga lekar. Men det blev en tidig kväll. Va helt slut egentligen redan innan alla kom.. På dagen fick jag nämligen ångestpåslag. Jag promenerade till jobbet, vilket nästan tog dubbelt så lång tid mot vad det brukar (snöfritt).
Ångesten kom när jag satte mig ner på jobbet och pustade ut. Vet inte alls vad som hände men jag vet att det faktum att jag inte hade bilen där inte gjorde något bättre. Jag var fast.
Det var fruktansvärt jobbigt och längesen jag kände så. Var påväg att ge upp några gånger och be chefen skjutsa hem mig. Men jag övervann det. Hade alla de vanliga känslorna, tryck över bröstet, frös, iskalla händer, illamående, ont i magen. Men jag tog mig igenom och efter en promenad med Zemla och Tania så kände jag mig nog som vanligt. Dock tröttare. Det tar ju fortfarande på krafterna.
Somnade så fort jag la huvudet på kudden och sov i omgångar till 13.30 idag.

Efter det så tillbringade jag dagen i köket och bakade bröd och godis.. Det gick sådär...

Vi tog bilen till Säby sushi sen åkte vi till berghem för att äta den och sen gå ut med Doris.
Doris var jättegosig inne och lekfull ute i kylan.

Väl hemma pyntades granen och det åts popcorn..

Snart är det jul!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar