måndag 2 september 2013

Jaha..

Ångesten var brutal igår. Idag är jag bara ett skal kvar. Fixade inte att ta mig till skolan, kunde inte ens svälja min medicin i morse. Halsen sa stopp. 
Känner mig matt och skulle helst av allt vilja gömma mig. Behöver ringa min läkare om att höja dosen. Men jag orkar inte. Orkar inte ta tag.
Nu känner jag mig ganska nollställd. Och livrädd för depression.
Varför blir det såhär? Hösten kommer 
, jag mår sämre. Skickade sms till läraren, lite fegt men det är svårt när jag inte känner henne.
Jag kanske ska hoppa av, då slipper jag. Slipper känna mig så onormal och till besvär!

Linda

1 kommentar:

  1. Heej girl. Det är Sandra. Du vet veckovägen exet :). Halkade in på din blogg via fb. Och det gör mig ledsen att höra att du kämpar med det här så pass mkt. Vill bara berätta att du inte är ensam. Var själv deppo förut, men mår bättre nu. Med hjälp av en grym samtalsterapuet och mig själv och saker runt om. Vill bara säga att jag hejjar på dig. Du klarar vad som helst. Det är det som är såå sjukt med människan. Stor kram / sandra

    SvaraRadera