torsdag 21 januari 2010

natti natt

ska när som helst kryp ner under täcket. Har längtat hela veckan efter den här kvällen! Imorgon har jag jättelång sovmorgon. Nästan så lång som jag vill!!
Ska försöka hinna med både tvätt och träning men tänker inte stressa för det.
Hinner jag så hinner jag.
Idag har det varit ganska hektiskt. Möte och fix å don.
Men de som ja gjort idag som förmodligen betyder mest och tog kortast tid var att skänka en timlön till läkare utan gränser.
Men nu vet jag ju att det iaf blev något vettigt gjort...

Har fått många frågor om vad jag önskar mig. Men har ingen aning!! Tänker för fullt. Har nog det ganska bra i livet. Och det som jag ibland önskar mig går inte att köpa för pengar!

Jag mår lite illa.. å tankarna går till sushin ja åt idag. gott då, ännu mer illamående av tanken på det nu.. Dumt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar