onsdag 27 januari 2010

Tur att jag gjort min vecka redan i söndags :) , för nu är jag sjuk :(
Jätteförkyld och lite febrig. Helt värdelös. Sovit middag rätt länge men känner mig helt förstörd iallafall.. Å jag som så gärna ville dansa på fredag. Har ju sett fram emot det!

närsom väntar sängen.

Har iaf insett att jag älskar sällskapspel! Vill ha alla! Men det spelas alldeles för lite här hemma! Har lagt bud på ett Harry potter spel på tradera. Dock vet jag inte riktigt vem jag kan spela det med... Pierre kanske... Han har iaf läst (ljudbok) böckerna och sett filmerna.

Vill bara visa min underbara födelsedagspresent till mig själv :)



Vad gör man när skoaffären ska stänga och har 70% på allt!!?? Synd att det inte fanns mycket kvar för jag var verkligen sugen på många nya pjux!

Insåg just att jag inte har råd att vara sjuk! hoppas jag mår mycket bättre imorgon!!

Lägger ut lite bilder.. bara för skojs skull..

Ludde chillar i soffan



En tråkig dag i soffan



En dag i skogen med Doris



Hoppas jag känner mig på topp på lördag för då ska ja vara hundvakt till Daisy. Då hoppas jag på långa promenader:) Kanske tar vi med oss Doris oxå så kanske jag inte vill ha hund efter det. Är bra sugen på en egen lite valp...

Men nu vill jag sova. Men helt plötsligt så ska andreas duscha sin längsta dusch någonsin! Typiskt!

2 kommentarer:

  1. Men stackars dig - sjukling!!
    Fina skor... vilken butik ska stänga??

    Krya på dig!
    ps. Jag o Frida ska dansa imorrn 17.00

    SvaraRadera
  2. 1. Neej, inte sjuk igen! Stackare :( Krya på dig!
    2. Vill också ha såna skor! Är avis avis avis!
    3. Jag trodde att du skulle ut och dansa krogdans på fredag, när jag läste detta inlägg. Blev lite mer avis.
    4. Kaxig bild på Luddris - han ser inte alls vettskrämd ut! :) Haha!

    SvaraRadera