söndag 19 september 2010

En helt ovanlig söndag.

Egentligen skiljer sig inte den här söndagen så mycket från andra förutom att idag är det Val. Vi har inte varit nere och röstat ännu. Men snart. Är rätt sega idag.

Idag har vi varit på husvisning. Men det var katastrof! De hade en bra fotograf må jag säga. Bilderna på hemnet lurades ganska mycket. Stället var mycket mindre än förväntat och allt, precis allt behövdes renoveras.
Är ju så sjukt sugen på att flytta men jag vill inte lämna min fina lägenht.
Kan jag inte få båda?

Imorgon ska jag på 6 månaders uppföljning på Itrim. Har inte riktigt gått som jag tänkt. Vart lite väl mycket unnande i sommar, och efter för den delen. Och nu är det så sjukt svårt att skärpa till sig. Är hungrig hela tiden. Men vill fortfarande gå ner mer så det gäller att kämpa. Är bara i en liten svacka nu. Lätt hänt när hösten är här. Ska lägga in ett peppmöte med min hälorådgivare om en mnad eller så igen.
Så jag inte hinner hamna i "träsket" igen.

I fredags blev det ju av till simhallen. Riktigt skönt är det att simma. 34 längder hann jag på 30 minuter. Hoppas på att till nästa "simtur" hinna fler på den tiden.
Trist bara att det känns som att all fritid handlar om att träna.

Igår blev det mycket promenerande, jag, Andreas och Nattis gick ifrån oss till nya brandstationen igår. Tog oss en timme. Väl där mötte vi pappa och William. Det blev en trevlig dag. Men det är rätt meckigt att ha ett litet barn med. Jag har verkligen inga rutiner. Men jag tycker nog att jag klarade det ganska bra.
Sen gick vi hem oxå men då fick N baragå en bit. Sen satte jag henne i vagnen och hon somnade på två minuter. Väl hemma så mötte jag upp Sara och vi promenerade vidare hem till Malin och Pierre. Så många steg blidde det.
Idag känns det lite i benen faktiskt..

Hyrde film igår oxå, The bounty hunter och En galen natt.
vi hann bara med En galen natt igår, men den var verkligen underhållande. Ikväll blir det den andra filmen. Har velat se den rätt länge nu så förmodligen kommer jag att bli besviken.. Men hoppas inte.

Avslutar med lite bilder från igår.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar