fredag 17 september 2010

God morgon.

Idag har jag sovit länge. Var galet trött efter jobbet igår. Även på jobbet var jag helt slut. De som var där var bara såå jobbiga. De vill bara ha ha å ha. De verkar tro att vi är där som deras tjänare eller nåt.

Känner mig rätt off nu oxå. Bör träna. Orkar verkligen inte åka till Itrim. Funderat på att åka till Simhallen. Simma ett tag och sen sola. Det låter hur skönt som helst. Men det kräver att jag reser mig ur soffan.. Där blir det lite knepigt. Sitter väldigt bra.. Men blir hur seg som helst ikväll om jag ska sitta här hela dagen..

På söndag ska vi kika på ett hus. Är väldigt sugen på att flytta. Samtidigt som jag inte vill flytta härifrån. Knepigt.

I veckan gjorde jag och Andreas upp en varsin budget. Vi ska spara mera båda två. Både gemensamt och för sig. Så nu blir det att hålla i pengarna lite. Kommer inte ha lika mycket att röra mig med. Så inge mer impulshandling. Eller iaf inte lika mycket :).
Blir att spara lite extra för min del nu för att snart fyller Andreas år. 25. Tror jag vet vad jag ska köpa, dock lite trist för det vet han oxå.
Övrigt så önskar han sig massa saker som har med cykling att göra. Vinterdäck och kläder han kan cykla i när vintern kommer. Knäpp kille det där. Nån parfym ville han ha tydligen oxå. Själv vet jag att han behöver fler jeans. Han har "vuxit" ur de flesta. Å så vill han ha bra och snygga vinterkängor. Så kanske sponsring till de sakerna skulle vara bra..
Oj det här blev visst en önskelista. Dock inte min..

Nä nu är det dax att röra på sig. Blir nog av till simhallen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar