torsdag 30 september 2010

Superbra ledarutbildning har jag varit på i tre dagar.
Har massa fått massa input, tankar, ideér.
Tror definitivt att jag har utvecklas under dessa dagar. Kommer förhoppningsvis att fortsätta utvecklas ännu mer med hjälp av det jag lärt mig.
Vi har pratat om ledarskap och jag tror att jag börjar komma underfund med mig själv, som ledare.
Skönt med lite bekräftelse, både hur jag är och hur jag arbetar.. Är riktigt nöjd.

Så mycket att ta in, vilket verkligen märkts i hur slut jag är. Blivit tidigt sänggång hela veckan.

Imorgon får jag lång sovmorgon ( men vaknar väl pigg kl 8 redan) vilket ska bli så skönt. Sen hoppas jag på att hinna träna oc kolla på present till Andreas.
Han fyller år på Onsdag och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Har lite ideér men känner att allt är så jäkla dyrt!
Men har en back-up plan.
Får sån himla prestationsångest när det gäller present till Andreas..

Nu ska jag läsa lite skvallertidning...

1 kommentar:

  1. hah eller så kommer lillsyrran o knackar så fint halv10 ( :

    SvaraRadera