fredag 10 september 2010

VH1

Itter framför tvn. Har svårt att slita mig för VH1 visar massa gamla videos. Hur kul som helst. Ikväll har jag och Andreas gjort inbjudnngskort. Ganska mysigt att göra det tillsammans.
Imorgon åker vi till Bålsta på auktion och på kvällen ska vi på fest. Dock vet jagfortfarande inte vad jag ska ha på mig. Har letat i varenda butik men hittar inget som känns bra. Antingen för uppklätt eller tvärtom. Förhoppningsvis löser det sig imorgon...
Snart ska jag göra Andreas sällsis i sängen, men det beror helt på vilken nästa video Vh1 spelar. Nyss var det Take That. Take That var mitt älskade pojkband när jag var yngre. Kan fortfarande alla texter och det är nästan att känslan man hade då gör sig påmind.
Men det sägs ju att musik, platser, lukter har ett eget minne. Det är därför jag kan känns lukten av moppe och tänka på högstadiet och killen jag som oftast åkte bakpå.

Det var ett helt liv sen.

Slut på nostalgin, nu kom det ny musik..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar