fredag 29 oktober 2010

Är fortfarande vaken. Egentligen alldelse för trött för det.
Men nu har jag fastnat framför både datornoch tvn.
Imorgon börjar jag jobba kl 16.00. Känns rätt lagom. Men som det känns nu skulle jag nog hellre vara hemma.
Jag känner att jag inte räcker till. Jag har inte tålamod med de ungdomar som kanske behöver min uppmärksamhet.
varför ska ni altid fånga negativ uppmärksamhet.
Jag försöker minnas högstadiet, men en viss del av mig vill att det ska vara kvar som ett suddigt förflutet.

Nästa vecka är tjejmässan. Ska bli kul samtidigt som jag inte önskar annat än att det ska vara över.

Ser fram emot lördag kväll. Då ska jag hyra en riktig tjejfilm och äta popcorn. Jag är i ganska stort behov av egen tid. Gärna göra ingenting tid. Är väl det jag försöker ta igen här och nu.
Bara få va, slötitta på tv och surfa runt.

Men nu ska jag ta mig i kragen och krypa ner bredvid älsklingen. Är lite frussen och han är min privata värmekälla.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar