söndag 10 oktober 2010

Bara för att jag inte gråter är inte allt bra.. Men om inte ens jag fattar det, hur ska någon annan.
Försöker leva i nuet, inte över alla måsten som tar vid redan imorgon.

Ångesten kommer och går. I små vågor. Inte de här stora hemska vågorna.
Men jag är ändå rädd. Är det såhär liver kommer vara. Under de bra månaderna, ska jag då hinna flytta, bli med barn och föda det. Och när jag väl har fått barn. Då kan jag inte falla ihop såhär. Just nu är jag enormt rädd för framtiden.


1 kommentar:

  1. Tänk inte på framtiden utan ta en dag i taget. När "framtiden" väl kommer så tänker du andra tankar och har annat att oroa dig för. När DU får barn så kommer du glömma fokus på dig. Du kommer inte längre vara den viktigaste i dityt liv. Jag tror att den dagen kommer bli helt fantastisk, otroligt underbar och värdefull. Du kommer veta vad jag menar när dagen kommer!!
    "Krya på dig" och försök att bara vara lite!!

    Många Kramar till dig!! Big SIS

    SvaraRadera