lördag 5 februari 2011

Har sånna olustkänslor. De går lixom inte över. Har lite ångest över att helgen snart är slut. Och imorgon har jag lite inplanerat. Känner inte alls för att ha det. Men att vara med Nattis några timmar är väl ändå det bästa att göra. Sen blir det åter en ensam kväll. Känner mig oerhört ensam. Och delvis beror det väl på att jag inte minns när jag och andreas hade en kväll för oss själva. Känns som att det varit en gansak tuff tid, och fortfarande är. Jag är ur form på så många sätt att jag är rädd att det blir massa fel när vi väl får umgås.
Önskar att han kunde läsa mina tankar! Det skulle vara så mycket enklare. Och just nu vill jag inte behöva be om en kram, han ska veta iallafall...

Den här lördags kvällen är inte alls som jag föreställt. Har längtat efter den hela veckan.

Min önskan just nu är att olustn går över. Går mest bara å väntar på att de ska gå över till ordentlig ångest eller försvinna helt. Jag hopppas på det sistnämnda..


1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag tror att jag googlade på nåt... sen såg jag att vi har lite saker gemensamt :)

    SvaraRadera