tisdag 8 februari 2011

Jaha, så är man förkyld igen! Helt otroligt. Var väl frisk i en vecka. Inte mer. Känns jävligt pissigt. Man tappar lust och ork med allting.
Jag hatar snor!

Idag ringde jag till vårdcentralen för att kolla hur det går med min remiss till Öron,näsa, hals doktor. Den hade gått iväg men hon kunde inte svara på hur lång väntetid det är. Hon föreslog att jag skulle ringa dit, men hon hade inget nummer att ge mig. Hon tipsade om 118 118!!! Känns inte helt ok att de inte har koll. Fastän öron,näsa,hals inte ligger på vårdcentralen så kan de väl ha nr till dem som de skickar remisser till!!

Men men.. sitter i soffan å nyser och snorar. Känns som mitt allmäntillstånd just nu.. Inte så kul..

Imorgon blir det Itrim efter jobbet. Träningen får bli efter ork.
Men dit ska jag iallafall! Får bli nåt varv i cirkeln iallafall.
Nu kikar ja lite på "Den hemliga miljonären"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar