torsdag 24 februari 2011

Sjukt

Har inte skrivit på länge. Februari är en tung tid och min eviga förkylning gör det inte lättare. En av anledningarna till att jag inte har skrivit är just därför. Är så himla trött på att klaga, för det är det jag gör. För nu är jag jävligt less. Är fortfarand förkyld och nu har även halsont och hosta blandat sig in i leken. Varför tar det aldrig slut. Jag känner mig slut. Ringde till dem som fått min remiss som VC skickade, ville kolla så den verkligen kommit dit (inget direkt förtroende för VC) jo visst hade den det och den tidigaste tiden de kunde ge mig är i MAJ! Vadå maj? Innan dess har jag blivit galen(om ja fortsätter så här)! Hon hänvisade mig till akuten om besvären blev akuta. Hur vet jag det? Känns som jag snart faller ihop i en hög. Orkar inte hålla på å ringa runt å få en tid. Men jag måste. Imorgon ska läkaren som skickade remissen ringa mig. Sen får jag se vad vi säger. Men blir det att söka mig till något annat så tar jag itur med det på Måndag. I helgen ska jag ha helg. Det enda planerat är att åka till Stinsen å byta en sjal och en kofta å hämta Sara. Thats it! inga andra planer. Ifs ska jag hämta 5-6 nya böcker imorgon så det kan bli en del läsande. Läste en bok igår och insåg hur skönt det är att leva i någon annans värld. Kan inte förstå hur jag kan glömma det. Nu ska ja släcka lampan och lägga mig till rätta i sängen, så mycket det nu går med huvudet högt för att underlätta andning och undvika hosta.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar