tisdag 1 februari 2011

Imorse var det tungt att gå upp. Är trött på mornarna just nu och det är riktigt jobbigt. Hade tänkt lägga mig tidigt igår ( som ja försöker varje kväll,men misslyckas) men fastnade framför en "Lindafilm" som gick på tv. Bröllopsprovet. Alldeles lagom film en måndag kväll.
så imorse ville jag inte alls, har laddat hela dagen för att gå på Yoga ikväll på friskis. Men kände hur luften gick ur mig när ja kom hem. Jag ska INTE mellanlanda hemma innan jag ska träna.
Fick lite beslutsångest, men kände att det blir nog inte så skoj att tvinga iväg sig på typ avslappning.. Så tog beslutet att det blir ett bad i karet istället. Men det kostar en prick i friskis system. För självklart avbokade jag en timme försent..

Nu är det dax att laga mat, citron ingefära kyckling. Ska bli spännande, det är inget jag lagat förut..

1 kommentar:

  1. Hoppas att du mår bättre nu. Själv ligger jag med samma symtom du hade/har. Sucks!

    SvaraRadera