onsdag 2 februari 2011

Idag har jag varit på Itrim. Tränat och gått på gruppmöte.
Träningen gick bra, var lite rädd att ja skulle ha "tappat" flåset efter så lång tid med förkylningen. Det var nog bra att jag mjukstartade i torsdag för att gå på Yoga i söndags.
Känns för en gångs skull att jag gjort rätt!.
Dock har jag inte gjort alla rätt och det syns på vågen.
Känner mig peppad men samtidigt lite deppig. Känner mig ensam.

Det har blivit många sena kvällar för A och när han väl är hemma så är det kvällsjobb för mig. Tors, fre jobbar jag kväll. Lördag och söndag han igen och på måndag är det min tur. Ser ut som vi kan äta middag tillsammans på Tisdag iallafall...
Men idag var han kvar på jobbet tills jag var klar på Itrim och vi åkte hem tillsammans. Äntligen lite tid att iallafall prata med varandra.

Är väldigt trött och "off" just nu. Grinar alltför lätt och känner mig oengagerad. Längtar efter riktiga vårkänslor. Och hoppas jag slipper pressen på mig själv om att på våren så ska jag må bra. Det funkar inte så. Men jag hoppas..
Inte så att jag mår piss. Men helst av allt vill jag sitta under en filt i soffan med en superrulle på tvn och äta kakdeg eller nåt annat jävligt onyttigt..
Väldigt ätarsugen är jag och saknar bröd något enormt!!

Men det ska nog gå bra. Är bara lite"svag" just nu.
Nu blir det sängen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar