torsdag 3 november 2011

Är helt slut efter den här veckan.
Funderar på hur jag ska orka gå tillbaka till heltid??! Fast det blir en vecka till med halvtid. Hoppas att det räcker.
Får en konstig känsla när jag kommer hem från jobbet, är helt färdig och vill bara lägga mig i soffan samtidigt som jag känner nån form av rastlöshet. Rastlös samtidigt som jag inte vill göra annat än att sitta i min trygga soffa.
Idag efter jobbet hade jag sån huvusvärk att det nästan gjorde ont att titta.
Tog en alvedon och vilade i soffan. Men nu smyger sig huvudvärken tillbaka.

Ikväll ska jag prova på att sova utan att äta propavan. Hoppas jag ändå får sova hela natten. Funkar det inte så har jag nästan hela fredagen att vila på.

Har så ont i kroppen och skulle behöva massage, men fixar nog inte att gå å lägga mig hos någon, avklädd och slappna av. För tänk om, det finns alltid i bakhuvudet.

Jag jobbar vidare på att ta en timme i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar