fredag 18 november 2011

Väntrum del2

Min tid var tydligen 14.15. Jag var här tio i. Är det här något test? Va säker på att det var kl två.
Känner mig gråtfärdig, vänta är alldeles för jobbigt. Kommit en ny till soffan. Hon verkar trevlig, sa hej. Hon ser frisk ut. Fan.
Skriver bara strunt nu, vill bara hålla mig sysselsatt.
Folk brukar säga att det finns en mening med allt. Vad fan ska det här vara bra för!!
Hon trevliga i soffan fick gå in, verkade som hon var här tidigt oxå. Kan inte han ha ska träffa sluta vara så viktig och se att ha e här, så ja slipper vänta mer.
6 min kvar på min klocka.

Nästan fascinerande hur stressen släpper lite bara för att ja koncentrerar mig på annat.
Den här veckan har varit tuff. Känns som jag fått utstå lite kritik från mina nära och julen känns rörig, ingen vet hur de vill göra å inget verkar bra. Ska jag skita i julen kanske.
Köra ett HIMYM maraton hemma i soffan hela dagen. Jag älskar att köpa julklappar men glädjen för det har dimmats lite.. Känns tråkigt

Två minuter kvar. Snart så...
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar