söndag 18 april 2010

Det senaste...

Tanken var att jag skule skriva massor ikväll men nu är det så att jag blev så satans trött. Trött verkar ha varit den röda tråden i vår helg.
Men en del fix och don har detju blivit oxå.Har rensat en del.
Igår slängde jag 6 par skor!!
Trodde aldrig att det var möjligt.
Tog fram vårjackor och hängde bort vinterjackorna. Skönt!

Har blivit lite shopping i helgen oxå. Men mest för andreas del.

Idag har vi varit på kalas, Doris blir 1 år. Kul att se henne gå lös på paketen :)

Nu har jag äntligen fotat det nya fina sovrummet. Vi är supernöjda. Eventuellt ska vi in med en stor blomma till vänster om fönstret. Men vi får se.
Nu till bilderna iaf.







1 kommentar:

  1. Jäklar vad snyggt det blev! Vad avundsjuk jag blir, såna där tapeter vill jag också ha!

    SvaraRadera