torsdag 29 april 2010

Veckan som gått..

Idag känns allt lite trist.. fast det började redan igår kväll.. Vi åkte iväg för att prova mckläder. Men så depp jag blev. Kunde inte ha kläderna!! Jackor var för tight på vissa ställe och för små på andra.. Kunde inte ha m el L. Men i handskar hade jag xs och i hjälmen hade jag xxs, vilket innebär den dyraste sorten. Så kände mig rätt nedslagen.
Efter det bar det iväg till Itrim för möte, träna hann jag inte igår. Pratade om kolhydrater, mest bröd. Va asjobbigt då det är mitt största problem. Har riktigt svårt att hålla mig borta från brödet.
Andreas har fått ha balerinakakor hemma men nu har vi fått slänga dem. Fixar inte att ha det hemma för nu har jag börjat gå i skåpen.
Men jag känner mig smalar och fastare. Fredag och lördag var jag och andreas ute och cyklade, både i skog och annat. Kände att jag orkade med rätt bra. Vilket är jättekul, då ett av mina mål är att orka hänga med Andreas. Och det lyckades jag med :) Men var rätt trött i bemem på söndagen!

Nu till helgen är det Valborg, jag ska jobba imorgonkväll. På lördag ska vi till barkarby flygfält för Mclive. Det kommer finnas massa motorcyklar och förhoppningsvis så kommer någon att passa! Men kläder måste jag ju hitta.
Dock har jag nog inte insett hur mycket detta allt kostar. Bara kläder ligger ju runt 5000, å då är det begagnade kläder... Å sen hjälm och motorcykel såklart...
Är nog för snål för den här hobbyn.. Men ska försöka se det som mitt mexiko...

Nu ska jag jobba lite så ja slipper tänka på hut ätarsugen jag egentligen är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar