måndag 19 april 2010

Hål i fickan?

Oj oj, spenderarbyxorna har nog varit på i helgen iallafall.. Konton nästan ekar..

Sen 10 mars har jag handlat mat på Itrim för 1600 kr.+ att Andreas har handlat åt mig för en tusing kanske. Å andra sidan har jag ju mycket av det kvar så det kanske inte är så farligt. Kommer inte att behöva köpa mer i April månad..

Idag har jag kollat på motorcyckel på Blocket. Hittade en ganska fin röd som jag skulle kuna tänka mig.. Har skickat en förfrågan på hur försäkringen skulle vara på den. Har ingen som helst koll på vad kostnaden skulle bli. Mc i sig som jag tittade på nu var utlagd för 18000. Men vi får se...

Om vi planerar att titta på större till nästa höst så kanske det är dax att spara lite till det. Tänk att ha ett helt hus att möblera :)

Nu är det läggdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar