torsdag 8 april 2010

Seg, segare, segast

Visst är det skönt med påsklov så att man får lugna dagar på jobbet. Men det här är ju larvigt!!Det är sånna här dagar man gärna vill äta på massa goda saker så att dagen sak gå fortare.. Inte för att den gör det bara för att man äter. Men man fyller ut tiden lite..

Är supernöjd med min viktminskning. Sammanlagt - 5,4 kg. Det är nice. Fortsätter det så här kommer det ju gå supersnabbt. Hoppades på - 10 kg till början av juni och det verkar ju vara en möjlighet.
har börjat känna att vissa kläder inte stramar lika mycket över magen och ett par byxor som var supertrånga i låren sitter mycket bättre nu. Även så skaver inte bhn längre. En känns till och med lite stor. Dock känns det redan nu som att brösten inte kommer bli snygga av det här.. Men vad gör det, det är ju inte så att jag går omkring toppless.

Nu har illamåendet och huvudvärken kommit igen, men inte som igårkväll. Ska snart ta en alvedon. Känner mig inte alls fit for fight. Skulle vara nice att krypa ner i soffan ikväll med en mumsig godispåse.. Tur att jag jobbar så det inte blir så.
Är irriterad i halsen oxå, skaver lite och jag hostar en del. Även på natten och det stör mycket nu, mer än vanligt då det fortfarande ekar i sovrummet.
Ska lägga upp bilder på sovrummet nu när det är klart och fint. Men vill sätta upp alla saker på väggarna först. Så att det är helt klart lixom. Nu är det ju rätt tomt.

Hoppas att dagen sätter fart snart för det här är ju döden! har redan gjort massa saker som jag planerat att göra imorgon oxå när jag jobbar. När Björn har kommit ska jag ta mig ut på en liten promenad annars kommer jag ju aldrig orka hela kvällen. Hoppas verkligen att det kommer hit några så att iallafall kvällen kan bli lite rolig.

Ska bli skönt med helg, längtar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar