torsdag 15 april 2010

Jag kommer nog inte få pris för bästa bloggare iallafall..

Den här veckan har varit rätt hektisk.
Måndag så var det jobb och Ica handling till veckans mat och Willehämtning på dagis. Sen på kvällen var det Corepass på friskis. Jag är inte riktigt redo för core kände jag.

Tisdag var jag så trött efter jobbet att jag la mig för att sova när jag kom hem. Har jättejobbig hosta som väcker mig om kvällarna! Sen blev det Afrodans på friskis med Erica och Malin. Dessvärre var passet en riktig besvikelse. Inte så skoj alls!

Igår när jag ko hem från jobet var solen underbar och jag låg på balkongen och bara njöt i en timme eller så. För sen bar det av till Itrim för träning och gruppträff. kändes bra att träffa alla och speciellt att få höra att det var fler än jag som hade haft dålig vecka. Men nu hoppas jag på skärpning. Blir lite tufft att jobba kväll idag men får hålla mig borta från fiket i bästa mån.
Men målet den här veckan är att kämpa så att jag tar igen alla "missar" och försöker få minst lika bra resultat på vägningen nästa vecka som jag fått på de tidigare.

Känner verkligen att veckan varit händelserik. Har behov av att komma hem från jobbet och göra ingenting och så har det inte riktigt blivit. Men på lördag ska jag göra det mesta i min takt. Fika med johanna och kanske plocka fram utemöblerna är det jag ska fylla min lördag med. Å sen bara sittai soffan!

Dock har jag hört rykten om att det sak regna på lördag, då blir det nog inga möbler framplockade. Hoppas verkligen att solen är här för att stanna. Dock ser det verkligen inte ut så utanför mitt fönster just nu. Ser rent av kallt ut!

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet. Ska hinna up till farfar oxå för jag lovade att komma med läkerol innan lunch till honom.

Som det ser ut nu så blir det väl några rader i helgen igen, då har jag nog tiden till det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar