söndag 22 augusti 2010

Dagen blev inte riktigt som planerad. Imorse åkte vi till IKEA för frukost och lite handling av småsaker. Så nu har jag köpt tallrikar som passar som uppläggningsfat.



Sen åkte vi hem, jag var redo att plocka å fixa lite. Men inte Andreas så han övertalade mig (var väl inte så svårt)att lägga mig på sängen å vila lite medan han spelade på sin telefon. Jag somnade och där låg vi nog i närmare tre timmar..
Vi blev väckta av Andreas telefon. Han åkte iväg för att dyka och jag hamnade i soffan framför tvn med datorn i knät.
Är fruktansvärt seg och kommer förmodligen piggna till lagom till sängdags.


Mina andra ikea köp idag :







Handlade även randigt presentpapper. Men det verkar inte finnas på IKEAs hemsida.
Dock fanns inte det jag skulle köpa och slå in. Men det var inte på IKEA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar