tisdag 31 augusti 2010

Höst?

Imorse när Andreas skulle cykla till jobbet var det bara 4 grader ute! Kallt.
Hade så oerhört svårt att ta mig ur sängen imorse. Det var kallt och jag var fortfarande supertrött. Snozade säkert fyra gånger.
Idag har jag väl känt mig lite sisådär. huvudvärk, svidande ögon, trött, magont mm. Ingen bra kombo. Och fattar inte riktig, igår gick jag och Andreas till Säby sushi för sen middag. Därifrån gick vi via järva till Berghem för att säga hej till Doris och A´s föräldrar.
Va en lång och skön promenad. Men efter en kaffe i Berghem så kändes det rätt tungt att ge sig ut igen. Å mörkt var det. Passande nog så skulle A´s mamma åka till jobbet i jakan.. Så vi fick skjuts. Väl hemma blev det att duscha å lägga sig. Somnade redan innan halv elva. Bör ha varit piggare idag!

Idag är helt enkelt en pissig dag!

1 kommentar:

  1. japp, korrekt uppfattat - Hösten är här!!
    Imorrn ska jag jobba - längtar lite faktiskt. Trodde jag skulle ha ångest men inte, skönt!!

    Nu ska jag sova. P&K

    SvaraRadera