lördag 21 augusti 2010

Mälaren runt..

...prövade Andreas sig på idag med sin pappa. Själv umgicks jag med min mamma. Vi var å shoppade lite. Blev några presenter till Nattis..

Igår fick jag sms av syrran, den stora. Hon och Pierre har förlovat sig!! Så roligt!
Ska bli spännande att få höra hur det gått till. Han hade tydligen gått ner på knä.
Vi planerade vår förlovning tillsammans och köpte ringar.
På måndag kommer de hem! Då har de varit borta i fyra veckor!

Å på måndag så är vardagen tillbaka på riktigt. Då ska jag jobba kväll! Vi ksa kolla på Fångarna på fortet som ska börja då. Hur de kan visa fredagsunderhållning på en måndag förstår jag inte!

Imorgon är det söndag då ska jag åka å köpa lite grejer så jag kan pyssla. Å så behöver jag äntligen köpa mera inslagspapper. Det finns så myket fint. De jag har kvar nu är inte alls roliga! Den blir det förmodligen tvättstugan. Har inte mycket kläder att välja på nu.

Sen börjar veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar