måndag 9 augusti 2010

Regn!

Regnet bara öser ner. Är väldigt svårt att hitta motivationen till att göra något utanför lägenheten då.
Andreas åkte till Göteborg imorse. HAn kommer hem på Onsdag igen.
Ganska trist att vakna och gå upp själv på morgonen.
Blir lite svårare att komma igång då.

Men idag har jag två planer som jag ska försöka genomföra och det är att åka till elgiganten och lämna tillbaka koppar som vi köpte igår. De skulle vara espressokoppar men vi tog fel och fick vanliga kaffekoppar. Det andra är att åka till Itrim och träna. Och väga mig.. Känner inte alls för att väga mig. Har inte skärpt til mig som jag hade tänkt. Det är så svårt när det bjuds på så mycket gott under sommaren..

På tisdag blir det förmodligen en liten kräftis som vi har hemma hos malin å Pierre. Eventuellt så sover jag kvar där, om jag vågar sova i ett hus alldeles själv.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting tills jag känner att jag måste göra någonting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar