torsdag 12 augusti 2010

Inte många dagar kvar nu..

Har varit ledig så länge att jag kanska inte ens hittar till jobbet på Måndag!
I tisdags blev det kräftis och vi hade väldigt trevligt och kul. På natten sov jag kvar i skälby. Hade lite svårt att komma till ro för när jag väl gick och la mig så kom det nån sopbil till lokalerna bakom huset. Mycket märkligt. Å sen var det för varmt. Mycket meckigt!
I onsdags så cyklde jag typ Järfälla runt och på kvällen tog jag mig ut och powerwalkade/joggade till Berghem där jag mötte upp en nyss hemkommen sambo

Så imorse när vi cyklade till Toys så var jag rätt mör i benen! Så sen tog bilen för att göra lite ärenden i Välingby och sen Stinsen. I Stinsen vankades det tidig middag på Wok & Sushi. Deras Malaynudlar är supergoda! Vi åkte faktiskt dit enbart för att äta. Sen blev det chill hemma med film. Kollade på Kejsarens nya stil. Klockren!

Så imorgon är det fredag och egentligen den sista semesterdagen. Ska börja dagen redan kl 10.00 på Jakobsbergs sjukhus,ska träffa psykologen. Sen efter det så åker jag till farfar och lämnar en expressen och kollar läget. Sen vet jag inte vad dagen bjuder på. Är det sol så vill jag vara utomhus så mycket det bara går!

Nusa jag hoppa in i duschen och sen bär det av till sängen där jag lyssnar på ljudbok med Andreas. Vi lysnarpå " Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Har redan läst boken, bara för någon dag sen men den är så otroligt underhållande att jag gärna lyssnar på den oxå. Fasten jag egentligen inte gillar ljudböcker. De läser så sakta. Jag vill ju ha det på mitt vis!

Imorgon ska jag lägga champagnen på kylning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar