tisdag 11 oktober 2011

Jaha, så är hösten här och min osäkerhet kommer som ett brev på posten.
Hela veckan har jag stressat runt och kännt att det är lite för mycket på gång.
Men som alltid så lyssnar jag inte på min egen kropp.
I lördags så hade jag ingen direkt matlust och i söndags fick jag ont i magen efter IKEAfrukosten. Väl hemma så blev ja så otroligt stressad över det magonda och tankarna satte igång. Och ångesten kom. Sen snurrade det på..
Sen på kvällen fick jag feber. och en märklig smärta i min vänstra axel.
Min Kropp kunde inte ha sagt emot tydligare..
Var hemma från jobbet igår med feberkänsla. Idag är jag oxå hemma. Vågade mig till coop och känner mig lite vilsen.

Axel gör fortfarande ont, har haft svårt att sova p.g.a den. Och de snurrade tankarna underlättar inte på något vis...

Så vad gör jag nu? För det första så har jag dragit mig ur att vara skridskoledare 2 ggr i veckan till att bara vara det 1 gång. Ska försöka att inte ta på mig för mycket saker. Förra veckan var visserligen extrem, med att fara omkring varje dag.
Behöver få åka hem efter jobbet iallafall en dag i veckan.

Så nu ska jag på nåt vis försöka vara stark och ta mig igenom det här utan att det lämnar allt för stora spår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar