måndag 17 oktober 2011

Tog mig till jobbet idag.
Men jag kände mig inte som en hel människa. Varje minut var rätt tuff.
Att ha konstant ångest i kroppen är så fruktansvärt tungt.
Kan inte andas riktigt ordentligt, känns som att någon konstant hänger på på mina axlar och trycker ner mig. Så här jobbigt ska det väl inte vara, livet? Men jag ska inte tänka på livet. Tar en timme i taget just nu.
Den konstanta ångesten i kroppen gör att jag har svårt att äta, idag har det nog blivit en bit bröd, nästan en hel itrimshake och tre tuggor på en banan. konstant ont i magen och illamånde. Kan inte nån bara säga åt mig vad jag ska göra!?

Som jag förutspådde tidigare idag så grinade jag när jag kom hem, ja det kom redan i bilen. Totalt utmattad. Är det att hålla ut nu som gäller? hur mycket ska jag pusha mig själv? Ska man känna så när man åker hem från jobbet? Hur länge då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar