tisdag 30 april 2013

Vem?


 Att fundera på vem man är är ett luddigt begrepp. och det tar mycket energi och framkallar en del ångest.
Vad är det som definierar mig? Mitt jobb? Mina hobbys (då kanske jag ska skaffa fler).
Jag är ju jag.
Men kanske ändras det varje dag? Varje gång jag lär mig något nytt eller upptäcker nya saker.

Är jag samma om jag en dag gillar Kaffe? Eller hatar godis (svårt att se just den slå in).

Kanske ska jag inte fundera så mycket utan bara göra det som för stunden känns rätt.
Det i sig är väldigt olikt mig. Eller är jag bara mer öppen nu för förändring och utveckling?


Ibland snurrar det något enormt av tankar i mitt huvud. Det blir svårt att få ut något av det eller ens förstå sambandet. Men jag antar att det helt enkelt är sån jag är..






Trevlig Valborg!

/  Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar