måndag 24 augusti 2009

hundbesök.

Efter jobbet kom Alexandra hit med Daisy för invänjning. Helgen som kommer så ska hon sova här. Daisy alltså. Ska bli spännande. Sen kom wille och Sara och åt lite middag. Sen dök Erica upp på en titt och efter det kom Andreas mamma och Doris på besök. Det gick jättebra tills Andreas hetsade upp Doris så mycket att hon kissade i Soffan. Det kom inte så mkt så det är ingen större fara.

Avslutade dagen med att betala räkningar. Det va inte så kul. Typ 4000 mer än vanligt. :(

NU är jag helt slut och borde ligga i sängen. Svider i ögonen, tror att det beror på att jag är trött. hoppas inte att jag reagerade på alla hundar idag.

Imorgon ska jag hämta Wille på dagis sen får vi se vad vi hittar på. Pratade om att åka och fiska men med wille räcker det att bara springa omkring lite. Så vi får se.

Nu ska jag ta ut kyckling ur frysen till imorgon. Sen bär det av till sängen!!!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar