torsdag 27 augusti 2009

Jobbig dag.

Ångesten satt i halsen hela förmiddagen, gav med sig framåt eftermiddagen.
Tycker att det är jättekul med tjejmässan men jag får ont i magen å vill bara grina. har blivit nån skum konkurens grej. Vad hände lixom? Vi gör ju det här tillsammans! Men jag tar på mig för mycket, som vanligt!
Det känns bara inte rätt!
Mötet vi hade på kvällen tyckte jag att jag klarade av ganska bra, ingen kontrollfreak som jag brukar.

Men det blev inte rätt när ja kom hem heller. Jag och Andreas började tjafsa, jag som egentligen ville krypa upp i hans knä och gråta, det kommer ja inte kunna göra förren på söndag! Fredag kväll jobbar jag och lördag kväll jobbar han.
Men på lördag kväll har jag iallafall sällskap av Daisy, får gråta hos henne...

1 kommentar:

  1. Varför tjafs? :( Du får komma och gråta hos mig. kram, erica

    SvaraRadera