onsdag 5 augusti 2009

Onsdag morgon

Vaknade alldeles för tidigt. Sover rätt dåligt nu, svårt att somna, vaknar flertal gånger per natt och vaknar alldeles för tidigt! Gik upp vid halv nio. Jag vill ju sova! Drömmer mycket oxå.
Imorgon blir det att stiga upp ännu tidigare. Ska jobba på ica kl 07.00.
Så ikväll ska jag se till att lägga mig tidigt, när jag blir trött ska ja inte sitta kvar uppe som jag faktiskt gjort andra kvällar.
Ska ligga på spikmattan innan sängen så att jag blir riktigt avslappnad.

Men idag så bär det nog av hem till Malin. Sitta på altanen och njuta av solen. Slinga håret är det väl tänkt oxå. Just nu vill ja bara sitta i en stol och slumra. Blir nog en varm dag.
Satsar på att cykla dit. Känns lite stressande men känns som att det är lagom att utsätta sig för.
Igår vart det desto mera. Åkte till Andreas jobb(va påväg att vända flertal gånger), va på Öb, handlade på ica och sen hade vi M&P på middag. Men det gick bra allting fasten jag hade ångest då och då..
Jag är nog lite starkare idag än för en vecka sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar